خانه / آموزش سئو سایت / آموزش تگ title – و طرح یک اشکال سئو در دیجی کالا

آموزش تگ title – و طرح یک اشکال سئو در دیجی کالا

سلام بر خدای رازق.

خیلی خوشحالم که در خدمت شما دوستان عزیز هستم . انشالله بتونم مطالب مفیدی در اختیار شما بگذارم.

ابتدا در مورد تایتل یعنی یک از مهمترین فاکتورهای onpageseo باهم صحبت کنیم.چرا تایتل را میگی از مهمترین ها؟

1- در جستجوی گوگل بزرگترین فونت هر رکورد ، از آن تگ تایتل است

2- بیشترین چیزی که مجاب میکند کاربر روی لینک شما کلیک کند.

3- اگر حرفه ای تایتل بچینیم ، 2 تا از مهمترین کلمات کلیدی در آن قرار دارد

4- برند شما که هی قراره تکرار بشه که این خودش یک نکته سئو است در تگ تایتل قرار دارد

5- خزنده گوگل تایتل را از عناصر بسیار مهم در نتیجه رکورد شما در موتورش مینامد

6- در بالای پنجره آدرس اینترنتی شما تایتل دیده میشود

اگر بخوام بیشتر گزینه 3 و 4 رو تشریح کنم الگوی آن چنین میشود:

کلمه کلیدی اول ، کلمه کلیدی دوم | برند

مثال : مودم وایرلس ، خرید تی پی لینک | فروشگاه اینترنتی نت ست

که بر خلاف آن دسته از افرادی که فقط کارکتر را برای تایتل ملاک قرار میدهند و میگویند مثلا 70 کارکتر بذار درسته…از آن مهمتر آن است که در 600 پیکسل چند کارکتر شما گذاشتی؟بله قبلا 512 پیکسل بود و الان از حدود 11 می 2016 (اولین بار در مورد اندازه و پیکسل تگ تایتل در سئو سایت thesempost.com خبر داد و منبع موثق دیگری مقاله آن را اصلاح و تکمیل کرد)همین 600 پیکسل ملاک است.

 

آموزش سئو سایت تغییر پیکسل ها
آموزش سئو سایت تغییر پیکسل ها به نقل از سایت های موثق بهینه سازی

 

حروف شما چینی باشد یا انگلیسی یا فارسی 600 پیکسل ملاک است.چطوری 600 پیکسل رو بفهمیم خب؟این همه ابزار کروم و موزیلا رو پس شما چطوری استفاده نمیکنی؟

الان در اینجا میبینید که دیجی کالا هم رعایت نکرده است و تایتل آن اصولا break خورده یا شکسته است.البته الان دیگه بهینه سازی پایه ای تو این روزای دیجی کالا براشون ملاک نیست.یکی از اولویت هاشون دفاتر مراکز استان هاشون هست تا فروشگاه های اینترنتی شهرهای دیگر رو زمین گیر کنن.این خودش شاهد مثال است که الگو های بهینه سازی سئو را از سایت های ایرانی کپی نکنیم و ازآموزش هایی که میبینیم و source اصلی آن یاد بگیریم.

اشکال در پیکسل تایتل های دیجی کالا-آموزش سئو سایت
حتی دیجی کالا هم رعایت نمیکند .البته چون برند شده و رقیب نزدیکی نداره

یک جا شما از “الف” یا همان “ا” که 1 پیکسل هست زیاد استفاده میکنی.یک جای دیگر از “ت” یا “ک” که پیکسل بیشتری میبرد استفاده میکنی.ما حق نداریم در هر دو مورد بگوییم مثلا 59 کارکتر باشه تمومه برو حله!نه برو حله نداره!!!وقت بذار حوصله بذار پیکسل بگیر اگر میخوای واقعا حل باشه!

البته این که تیتر میشکند و … (سه نقطه)نشان میدهد در آخر تایتل شما همیشه بد نیست بعضی جاها باعث میشه click-through rate شما بالا بره.اما میتونیم بگیم بطور میانگین بر اساس پیکسل زیر 60 کارکتر ببندید و حتی الامکان پیکسل دقیق بگیرید.اگر دید شما نسبت به تایتل تغییر کرد برای ما نظر بگذارید خوشحال میشیم فیدبک این مطالب رو از شما داشته باشیم .

آموزش تگ title از این نگاه که صحبت شد تقریبا تموم شد .البته این مسئله یکی از بحث راهنمای تگ های  html است که خیلی همه دنبالش میگردن.شما باید همه چی رو رعایت کنید و آموزش سئو سایت را کاملا فرا بگیرید تا بعد از صبر و حوصله به نتایج خوبی برسید و در انتها با دیدن لینک تون در صفحه اول گوگل خستگی شما در میره.تا یک نوشته جات دیگه خدا نگهدار همه دوستداران بحث شیرین بهینه سازی.

درباره ی سید حسن موسوی نژاد

همچنین ببینید

بهینه کردن سئو سایت

تاثیر بهینه کردن عکس در سئو سایت

بالا بردن سرعت وبسایت با بهینه کردن عکس در سال 2016 همه ما از اهمیت ...

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.